close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לסדר את הארון שלכם עם שימוש בקולבים הפוכים

מערכת שורשיא טבת, תשפ08/01/2020

/שיטה ובה לשמור על סדר בארון יכולה להיות שימוש בקולבים. הפוכים. מה זה? קראו כאן

תגיות:
צילום: pixabay
לא מעט אנשים מוצאים את עצמם, מסתבכים שוב ושוב בהזדמנויות שונות עם הסדר של הבגדים בארון או יותר נכון לומר, עם אי הסדר שנוצר בו עם הזמן. הם מניחים את הבגדים בארון, מוציאים חולצות ומכנסיים ממקומות שונים, ועם הזמן הם מגלים שכל הסדר המקורי שהיה בארון פשוט נעלם והפך לבלגן אחד גדול.

ישנן דרכים שונות כיצד להתמודד עם מצב זה, בין אם זה שיטות סידור שונות, מינימליזם דרך רכישות מועטות ומסירת בגדים שאין בהם צורך, וכן דרך שימוש באמצעים שונים שיכולים לעזור לנו לסדר את הארון בצורה אפקטיבית ונוחה יותר.

אחד האמצעים האלה הם קולבים לבגדים. הרעיון
צילום: pixabay
הוא די פשוט. ישנם בגדים שאנחנו לא יכולים לקפל או להניח בארון ככה סתם. למשל, חולצות מכופתרות, מכנסיים אלגנטיות, מעילים, ז'קטים ועוד. אלה דברים שאנחנו צריכים להניח על הקולב בשביל לשמור עליהם ישרים, מגוהצים, על מנת שלא יתפסו הרבה מקום בארון וכן בשביל שיהיה לנו הרבה יותר קל לזהות אותם.

על מנת להיעזר באותם קולבים לארון בגדים, אזי שאנחנו צריכים שיהיה בו לפחות חלק אחד עם מוט תלייה במקום מדפים. כל ארון בגדים סטנדרטי מגיע עם חלק אחד שכולל מוט תלייה, ובארונות גדולים אנחנו נמצא אפילו יותר מחלק אחד כזה. היתרון אגב של אותו חלק הוא, אנחנו יכולים להשתמש בו גם לצורך תלייה וגם יכולים בחלק התחתון שלו, לאחסן דברים נוספים. כך אנחנו מנצלים את המקום היטב.

היתרון של קולבים לבגדים הוא, גם אם אנחנו נוציא את הקולב מהארון, בהנחה והוא קולב נייד כפי שניתן לקנות בחנויות שונות, אזי, שאנחנו יכולים לתלות את כל הקולב גם על וו בחדר או בכל מקום אחר, אנחנו יכולים אפילו לקחת אותו איתנו לנסיעות, ולתלות עליו בגדים ברכב או בחדרי מלון. כך הם יישארו מגוהצים וישרים.

כיצד קולבים מאפשרים לנו לשמור על סדר בארון הבגדים
ראשית, הם מונעים את הצורך לאחסן בגדים מסוימים במדפים רגילים. כפי שציינו, זה נכון לגבי חולצות מכופתרות, מכנסיים אלגנטיות, מעילים, ז'קטים ועוד. כך אנחנו יוצרים הפרדה ברורה בין סוגי בגדים שונים.



שנית, אנחנו יכולים להשתמש בקולבים לצורך תלייה של מספר בגדים בו זמנית. אם נניח יש לנו כמות גדולה של חולצות מכופתרות, ואנחנו לא רוצים לתלות כל חולצה על קולב בנפרד, אז אנחנו יכולים לתלות מספר חולצות על קולב אחד. זה חוסך מקום, וגם מאפשר לנו לייצר סדר על פי חלוקה מסוימת.

שלישית, קולבים כוללים גם מתלה מיוחד, אנחנו יכולים להשתמש בו לצורך תליית מכנסיים, כשהקולב משמש לתליית חולצה. כך אם יש חליפות או בגדים אחרים מותאמים, אז אנחנו יכולים לתלות אותם ביחד עם הקולב. אז אנחנו לא נצטרך לחפש אותם בכל פעם, נוכל לתלות אותם ביחד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה